Wednesday 21 September 2011

Teringin Nak Touch Up Muka

Dua tiga hari ni, perasaan nak kembali bermake up tu tetiba sahaja datang. Tak tahulah apa kena ngan kepala otak ini. Bila balik umah duk belek-belek jea muka sehari-hari rasa macam kurang sangat dan rasa macam di mamah usia tul aku ni. Huhuhu.. Dah lama aku menghentikan aktiviti touch up muka ni selepas bercinta dan berkasih sayang dengan Incik Ardy ni, maklumla die suka someone yang simple.So, everything aku buat sgtla simple. Kalau Incik Ardy ajak keluar, dalam mase 5 minit onthespot siap!! Wow, express gila macam keretapi express lak. Pakai jea tudung express, no need powder just tengok2 cermin 1 saat atau pun langsung x tengok, hentam bedal baju t-shirt jea then pong,pong kereta Incik Ardy ada depan mata. So, sweat!!

Tapi kita ni naluri wanita, kalau kita tak cantik tuk orang yang kita sayang maybe someday dia akan cari yang lebih cantik dan pandai bergaya lebih dari kita. Walaupun Incik Ardy tak pernah bersungut dengan cara pemakaian aku and he said he like it tapi bagi aku, aku nak kelihatan cantik macam dulu.. Nak bergaya macam masa aku study dulu.. Sampaikan kekawan pun pelik dengan perubahan drastik aku yang hanya pakai bedak jea. No lipstic, No eyeshadow,No eyelinear and No for make up!! Kemudian aku rasa dah terlalu tua sangat dengan usia aku.. Huk,Huk.. Hate dats..

Then, aku nak kembali menjadi NikeyHoneybee aku yang dulu whether Incik Ardy suka tau x.. Aku akan buat dia suka jugak dengan perubahan baru aku ni. Banyak nak kena belajar semula. cara make up and nak kena beli selendang amd baju baru. Now, old date semuanya.. Hohoho..

0 comments:

Post a Comment

TeriMa kAsIh Daun KeLadi naNti CoMmeNt Lagi

 

NikEy HeartSsss..... Design By: SkinCorner