Friday 23 September 2011

Di ganggu Ker?

Semalam.. Rasa macam di ganggu oleh makhluk lain saja.. Tapi betul ker? Itulah pesan orang tua jangan selalu balik lewat malam nanti ada menda yang ikut hangpa balik sekali. Semalam, aku betul -betul tak boleh tidur rasa seluruh badan ni seram sejuk, bulu meroma naik semacam jea. Tak pernah aku rasa macam ni, sampai ke pagi aku tak tidur. Padahal aku bukan keluar tonton wayang seram pun atau tengok citer hantu pun. Aku hanya keluar makan dengan Incik Ardy then, sedar tak sedar dah kul 12.00 lebih sampai rumah terus naik lift dan masuk bilik. Siap basuh kaki dan baca ayat kursi lagi sebelum tidur. Walaupun gangguan tu biasa jea, tak de aku lihat sesuatu yang pelik macam hantu ke ape.. tapi setiap kali nak tutup mata bulu roma aku naik secara tiba-tiba dan tangan kaki aku menggeletar. Kenapa yea? Aku tak pernah rasa macam tu dan tak tahu kenapa jadi macam tu.. Sebelum kami pindah, aku dah pastikan rumah yang kami duduk tu memang selamat dari apa-apa yang menakutkan, maklumla kami semuanya perempuan. Tapi aku pasti, ia bukan dari rumah tu, ini menda luar yang mungkin ikut aku balik sebab semalam kami keluar dengan motor. Nak jimatkan minyak kereta punya pasal,huhuhu.. Sebelum tu, aku tunggu Incik Ardy di belakang flat rumah aku tepi kereta yang agak jauh kebelakangan dan gelap di situ sebab aku parkir kereta di hujung sekali. Kenapalah, tak cerdik p tunggu situ...Tapi aku tak pasti betul ke aku di ganggu?? Huhuhu.. menyebabkan aku tak tdur sampai ke pagi.............

0 comments:

Post a Comment

TeriMa kAsIh Daun KeLadi naNti CoMmeNt Lagi

 

NikEy HeartSsss..... Design By: SkinCorner