Thursday 25 August 2011

Balik Kampung

Esok dah nak balik kampungku di Kelantan bersama buah hati dan juga kakakku. Tak sabarnya nak balik kampung nak jumpa dengan family tercinta. Dah agak lama jugak tak balik, yang paling awal bulan 2 masa raya cina tahun ni. Lebih kurang 6 bulan jugak tak balik. Di perantauan ni, macam-macam dugaan dan tekanan yang aku alami. Rasanya nak balik rilekskan minda dan melihat keindahan saujana kampung tercinta ku tu. Kali ni aku balik kampung dengan kereta, pertama kali balik guna kereta sebab My Viva baru beli bulan 5 baru ni. So, nak bawak balik memperkenalkan pada keluarga dan nak balik buat kenduri kesyukuran sedikit. Alhamdullilah, akhirnya berjaya beli kereta walaupun my viva.
Di harapkan perjalanan balik ke Kelantan ni akan lancar. Aku bertawakal jea pada Allah s.w.t semoga selamat sampai di rumah tercinta. Insyaallah aku akan berhati-hati, aku tukar-tukar pandu kereta dengan buah hati aku. Walaupun dia tak de lesen, tapi aku percaya dia dapat pandu dengan selamat.

Pada semua yang nak balik kampung, aku harapkan pandulah dengan selamat dan ingatlah keluarga tercinta yang sedang menanti di kampung. Di kesempatan ni, aku mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin.

0 comments:

Post a Comment

TeriMa kAsIh Daun KeLadi naNti CoMmeNt Lagi

 

NikEy HeartSsss..... Design By: SkinCorner